Liigu edasi põhisisu juurde
illustratsioon inimestest, kes hoiavad käes turvalisust tähistavad ikooni
Tehnoloogia ning lahendused
Küberrünnak võib tabada meid kõiki – kuidas ennast kaitsta? II osa
Möödunud nädala blogis tegime sissejuhatuse küberrünnakute musta maailma. Käesolevas artiklis uurime Trinidad Wisemani arendustiimilt, kes on vastutav turvajuhtumite eest ning anname rea soovitusi, kuidas ennetada kübersissetunge oma veebi ja arvutisüsteemi.
Mees ja naine visualiseerivad erinevaid Jira Automationi integratsioonivõimalusi teiste tööriistadega.
Atlassian lahendused
Jira automation - automatiseeri korduvaid tegevusi
Korduvad ülesanded Jiras võivad väärtuslikku tööaega vähendada. Järgnevas postituses tutvustame Jira Automationit, mis võimaldab protsesse automatiseerida nii, et sinu tiim saaks aega ja fookust võimalikult optimaalselt ära kasutada. Toome välja Jira Automationi põhilised omadused ning levinud kasutusolukorrad.
küberkurjategija arvuti taga sisse häkkimas
Tehnoloogia ning lahendused
Küberrünnak võib tabada meid kõiki – kuidas ennast kaitsta? I osa
Tegime intervjuu ja uurisime Trinidad Wisemani arendajatelt - kes omavad 10+ aastast töökogemust popimate sisuhaldusplatvormidega Drupal ja WordPress - mis ajendil võidakse veebirünnakuid korraldada, millised võivad olla tagajärjed ning anname soovitusi, kuidas ennast kõige selle eest kaitsta.
Trinidad Wisemani tarkvara arhitekt Tarvi portree
Uudiste arhiiv
TWN Life: meie arendaja Tarvi: “Kui ma ei oleks IT arendaja, töötaksin lennunduses”
Alustame uue blogisarjaga TWN Life, kus teeme tutvust Trinidad Wisemani (edaspidi TWN) andekate meeskonnaliikmetega. Räägime tööelust ja hobidest, sellest mis sai tehtud enne TWNi ning küsime sekka ka lõbusaid vimkaga küsimusi. Stardipaugu teeb meie tarkvara arhitekti Tarvi, kellel jookseb TWNi ridades juba 13nes aasta.
Illustratsioon mehest, kes planeerib ja haldab erinevaid varasid Insightis.
Atlassian lahendused
Insight - Asset Management pistikprogramm varade ja teenuste haldamiseks
Kuidas luua loogilised seosed ja sõltuvused erinevate teenuste ja varade vahel? Kontoriruumid, tiim või tarkvara - suures ulatuses võib nende haldamine osutuda keerukaks ülesandeks. Järgnevalt tutvustame Insight pistikprogrammi, kuhu saad luua tervikülevaate kõigest, mis on sinu organisatsioonile väärtuslik.
Naine läptopiga -brändi värskendus
Äri ja teenused
Mida teha, kui olemasolev bränd ei toeta enam sinu ärieesmärke?
Kas oled hiljuti loonud uued teenused, tooted või digilahendused ja tekkis tunne, et olemasolev bränd ei pruugi olla enam see päris õige? Tajud, et ettevõtted sinu ümber arenevad, muutuvad ning nende tegu ja nägu muutub ajas – kas ka sina peaksid oma brändi muutma?
Teenusehaldus Jira Service Managementiga
Atlassian lahendused
Jira Service Management – uue generatsiooni kasutajatoe töövahend
Käesolevas blogipostituses tutvustame Jira Service Management'is sisalduvaid uusi omadusi nii Cloud kui Data Center platvormidel. Uurime lähemalt, kuidas rakendada teenuste, muudatuste ja varade halduse protsesse ning kirjeldame võimalusi, mille abil hallata kriitilisi intsidente kiirelt ja efektiivselt.
illustratsioon, millel kujutatakse aastate 2021 ja 2020 vahetust ning inimesed arutlevad diagrammide abil ettevõtte tulemusi ja tulevikuennustusi
Uudiste arhiiv
IKT valdkond aastal 2020 ja trendid 2021 - Trinidad Wisemani pilgu läbi - 2. osa
Trinidad Wisemani juhid ja valdkonnajuhid räägivad, mida tõi aasta 2020 ning milliseid arengusuundi on märgata aastal 2021 WCAG ja UX disaini, ärianalüüsi ja teenusedisaini ning e-riigi ja digitaalsete riigiteenuste vallas. Räägime Atlassiani toodete rollist digimuutuse alusplatvormina.
illustratsioon tagasivaatest, kus naine vaatab pikksilmaga aastat 2020 ning tulevikutrendidest, kus naine lükkab ette tulpdiagrammi aastaks 2021
Uudiste arhiiv
IKT valdkond aastal 2020 ja trendid 2021 - Trinidad Wisemani pilgu läbi - 1. osa
Millised tuuled puhuvad IKT-sektori erinevates valdkondades alanud aastal ning kas on midagi head kaasa võtta ka möödunud aastast? Käesolevas artiklis võtavad Trinidad Wisemani juhid kokku olulisemad muutused ja saavutused aastal 2020 ning räägivad uutest teenustest ja arengusuundadest.
Hadar Maximovi portreefoto
Kasutaja ja kasutajakesksus
Intervjuud WUD Estonia 2020 esinejatega: Hadar Maximovi soovitusi emotsionaalsete robotite disainimiseks
Hadar Maximov on kasutajakogemuse disainer, kelle erialadeks on emotsionaalne disain ning inimese ja masina vaheline interaktsioon. Intervjuus räägime, miks ja kuidas luua masinate ja inimeste vahel emotsionaalset sidet.
Inimesed vaatavad arvutiekraanil Opsgenie tööriista sisevaadet
Atlassian lahendused
Opsgenie - kaasaegne tööriist intsidentide halduseks
Tutvume Atlassian Opsgeniega - intsidentide halduse tööriist, mis võimaldab DevOps tiimidel efektiivselt teenuse häireid seirata. Kiire diagnoos ning arendajate ja IT-tiimide teavitused on vaid paar IT teenuse halduse funktsionaalsust, mis teenusekatkestuste korral Opsgenies rakenduvad.
illustratsioon veebivormist - tühjad väljad, mille juures on välja arvutatud veebivormide kasutatavuse hindamiseks protsendid
Kasutaja ja kasutajakesksus
5 peamist mõõdikut veebivormide kasutatavuse hindamiseks
Miks on nii, et mõned veebivormid ajavad kasutajal harja nii punaseks, et ta jätab vormi saatmata ja lahkub lehelt? Artiklis võtame luubi alla veebivormide kasutatavuse mõõdikud. Valisime välja 5 peamist, mille abil hinnata, kuidas kasutajad saavad veebivormidega hakkama.
Asu TWN blogi jälgima