Liigu edasi põhisisu juurde

Kasutajaliidesed (UI), kasutajakogemus (UX), juurdepääsetavus (accessibility), PET disain, mängustamine (gamification), kasutajate uuringud, kasutajakeskne disaini meetodid, süsteemianalüüs

 

Sotsiaalkindlustusamet avas esimese proaktiivse avaliku teenuse

Iseteeninduse puhul on kasutajate kaasamine ja nende vajadustega arvestamine olnud erilise tähelepanu all. Kokku testisime kolme prototüübi versiooni ja viimase tegime ka avalikkusele tagasiside andmiseks kättesaadavaks. Lisaks rakenduse loogikale ja funktsioonidele on ka sõnakasutuse ja tõlgete arusaadavus ja selgus perehüvitiste teenuse reaalsete kasutajatega üle kontrollitud.

Prototüüp on plaan, mitte lihtsalt joonistus

Iga veebilehe, rakenduse või infosüsteemi loomise juures on oluline arvesse võtta nii suurt pilti kui ka detaile. Ühelt poolt on tähtis, et kõik huvigrupid ja lõppkasutajad saaksid oma vaatepunkti ja soovid välja öelda. Samal ajal on vajalik, et juba algfaasis saaksid kõik olulisemad aspektid ühtseks nägemuseks vormitud. Levinuim tehnika selleks on prototüüpimine.