Liigu edasi põhisisu juurde

Kasutajaliidesed (UI), kasutajakogemus (UX), juurdepääsetavus (accessibility), PET disain, mängustamine (gamification), kasutajate uuringud, kasutajakeskne disaini meetodid, süsteemianalüüs

 

Prototüüp on plaan, mitte lihtsalt joonistus

Iga veebilehe, rakenduse või infosüsteemi loomise juures on oluline arvesse võtta nii suurt pilti kui ka detaile. Ühelt poolt on tähtis, et kõik huvigrupid ja lõppkasutajad saaksid oma vaatepunkti ja soovid välja öelda. Samal ajal on vajalik, et juba algfaasis saaksid kõik olulisemad aspektid ühtseks nägemuseks vormitud. Levinuim tehnika selleks on prototüüpimine.

 

Kellele on vaja prototüüpi?

Prototüüpimisest on saanud populaarne, klientide poolt hinnatud ja kasutajakogemuse disainerite poolt armastatud disainipraktika, kuna see on kiire, efektiivne ja lõbus meetod ideede visualiseerimiseks. Prototüüp aitab mõista ja uurida võimalusi ning piiranguid, mis ilmnevad siis, kui need on visuaalse ja interaktiivse lahendusena