Trinidad Wiseman võitis Eurofoundi e-teenuste kasutatavuse tööde raamhanke
Baltikumi suurim kasutajakogemuse disaini, kasutajakeskse arenduse ja ärianalüüsi ettevõte Trinidad Wiseman võitis Euroopa Liidu Elu -ja Töötingimuste Parendamise Fondi e-teenuste kasutajasõbralikkuse tõstmise raamhanke.
Iirimaal ja Belgias asuv Euroopa Elu- ja Töötingimuste Parandamise Fond (Eurofound) on Euroopa Liidu asutus, mis pakub erinevatele sotsiaalpoliitika põhitegijatele võrdleva info, uuringute ja analüüsi põhjal teavet, nõuandeid ja eksperthinnanguid elu- ja töötingimuste, töösuhete ning muutustega toimetuleku kohta Euroopas.
Trinidad Wisemani tegevjuht Ander Tenno mainis, et tegemist on väga olulise võiduga. "Meie eelnev Euroopa Liidule tehtud projekt (üle-Euroopaline riigihangete andmebaas TED) on tänaseks teostatud. Selle näol oli tegemist väga positiivse ja julgustava kogemusega, mis andis meile tõuke ka teistel Euroopa Liidu hangetel osalemiseks,“ sõnas Tenno.
Ettevõtte müügi-ja turundusjuhi Marko Nembergi sõnul on Eurofoundi projekti eesmärgiks muuta asutuse poolt pakutavad andmemahukad veebiteenused senisest kasutajasõbralikumaks.
„Meie tööde hulka kuuluvad tänaste ja tulevaste Eurofoundi veebilehtede, rakenduste ja toodete kasutatavuse uuringud, prototüüpimine, kujundamine ja front-end tööd. Samuti erinevad töötoad asutuse võtmetöötajatele.
Kuna Eurofoundi e-kanalites leiduvaid andmeid kasutatakse muuhulgas ka üle-Euroopaliste poliitikaotsuste tegemiseks, millel on omakorda mõju igale elanikule, siis on oluline tagada, et kõik ametnikud ja huvitatud osapooled, sh ministeeriumid, analüütikud ja ajakirjanikud, leiaksid endale vajalikud andmed kiiresti ja mugavalt üles ning suudaks veebikeskkonnas probleemideta orienteeruda. Tänaseks oleme Eurofoundi projektidega toimetanud juba enam kui pool aastat ja esimene analüüs on kliendile edukalt üle antud,“ selgitas Nemberg.
Trinidad Wisemani kaubamärgi all tegutseb Trinidad Consulting OÜ, kes omandas möödunud aastal sajaprotsendiliselt arendusettevõtte Wiseman Interactive OÜ. Pärast kahe ettevõtte liitumist on üheskoos kasvatatud oluliselt nii käivet kui ka töötajate arvu. „Täna töötab meil kokku üle 70 spetsialisti ning palkame aktiivselt juurde nii kasutajakogemuse disainereid, analüütikuid kui ka arendajaid. Eriti jõuliselt kasvab arenduse maht, kuna lisaks avalikule sektorile oleme võitnud mitmeid projekte ka erasektoris,“ täiendas Nemberg.
Trinidad Wiseman on Baltikumi suurim kasutajakogemuse disaini, kasutajakeskse arenduse ja ärianalüüsi ettevõte. Ettevõtte klientide hulka kuuluvad muuhulgas Tallink, Elisa, SEB, Telia, Bigbank, SMIT, Omniva, MKM, Swedbank, Cybernetica, EMTA, Riigi Kinnisvara, Maanteeamet, EAS, City24, Helmes, Tallinna Ettevõtlusamet, Rahandusministeerium, Celsius Healthcare, Töötukassa jpt.
Eurofoundi kohta saab lugeda rohkem aadressil https://www.eurofound.europa.eu.