Liigu edasi põhisisu juurde

Ligipääsetavuse probleemid, mida tekitavad veebiarendajad

Veebi ligipääsetavus on tänu teadlikkuse kasvule ja Euroopa Liidu direktiividele muutunud trenditeemaks. Ligipääsetavus tähendab, et veebileht on ehitatud töökindlaks, mõistetavaks, tajutavaks ja mitmel moel tarbitavaks, nii et seda saavad kasutada võimalikult paljud erinevate vajadustega inimesed. Täna on ligipääsetavuse tase veel küllaltki madal.

Kliendilugu: Digitegu 2018 võitja Breden Kids veebilehe arendus

E-kaubandus kasvab maailmas viimastel aastatel keskmiselt neljandiku võrra aastas, Eestis lausa 30% aastas. Turule siseneb üha uusi e-kauplejaid. Edu saavutamiseks otsitakse parimaid tehnoloogilisi lahendusi, kulutatakse palju veebiturundusele ning üritatakse pakkuda parimat kliendikogemust.

Aga milliseid kogemusi e-ostlejad otsivad?

 

Mobiilsed ostud

Ühena e-kaubanduse trendidest võib välja tuua soovi ja harjumuse osta asju „käigu pealt“ ehk taskutelefonist.

Millele mõelda uut siseveebi valides?

Paljude jaoks seostub intraneti mõiste musta auguga – kohaga, kuhu informatsioon upub ja kaob. Või siis uppus ja kadus. Varasemalt oli siseveebi peamine eesmärk olla dokumendihoidlaks, paremal juhul lahendada ka sisekommunikatsiooniga seotud väljakutseid. Täna oodatakse siseveebilt sageli palju enamat.