Liigu edasi põhisisu juurde

Ronides UX-küpsuse redelil koos kasutajatega: Kuidas alustada kasutajakogemuse edendamise teekonda?

Kiiresti arenevas digitaalses maailmas sõltub iga toote või teenuse edu sellest, kui hästi see vastab kasutajate vajadustele. Keskendumine kasutajakogemusele (UX) ei ole pelgalt nice-to-have tegevus, vaid eduka äristrateegia kriitiline komponent. Selles artiklis uurime UX-küpsuse mõistet, sellega seotud etappe ja UX-võimekuse suurendamise tähtsust küpsuse redelil ülespoole tõusmisel.

Rohelisema tuleviku poole UX disaini abil: Euroopa Keskkonnaagentuuri projekti näide

Meie keskkond ja selle säilitamise vajadus, meie planeedi läbielamised - kõik see on viimase kümnendi jooksul aina põletavamaks teemaks muutunud. Käesolevas blogis räägime Euroopa Keskkonnaagentuuri projekti näitel muuhulgas ka sellest, kuidas saame kasutajaid aidates keskkonda toetada. Käesolevas artiklis kirjeldatud uurimusmeetodid on eriti olulised just suurte andmemahukate süsteemide kontekstis, mis kalduvad muutustele kehvasti alluma.

E-kaubanduse varjukülg: varjatud disainimustrite ehk “dark patterns” mõju Eesti ostlejaile

Ettevõtted seisavad silmitsi väljakutsega, kuidas silma paista ja meelitada ostlejaid just oma tooteid või teenuseid tarbima, et suurendada oma tulemuslikkuse võtmemõõdikuid (KPIsid ehk inglise keeles key performance indicators). Sageli kasutavad ettevõtted selleks nn “varjatud disainimustreid” ehk inglise keeles “dark patterns”. Räägime neist lähemalt.