Liigu edasi põhisisu juurde

Keenia avalike teenuste digitaliseerimine: kuidas inimkeskne disain loob Aafrika kontekstis väärtust

Koostöös ESTDEViga viisime lõpule kolme avaliku e-teenuse analüüsi ja disaini Keenias. Esmakordselt Keenias kaasasime protsessi nii teenusepakkujad kui lõppkasutajad, mis tähistas alguspunkti uuele mõtteviisile avalike e-teenuste kujundamisel riigis. Projekt on suurepäraseks näiteks, kuidas teenusdisaini põhimõtteid rakendades on võimalik ka lühikese ajaga ning võõras kultuurilises keskkonnas saavutada tulemusi, mis mõjutavad positiivselt miljonite inimeste elu.

Kuidas juhtiv ülemaailmne sporditehnoloogia ettevõte oma kasutajakogemust parandas

Ligipääsetav veeb või mobiilirakendus tähendab, et seda saavad kasutada võimalikult paljud inimesed olenemata sellest, kas neil on mõni erivajadus või mitte. Veebilehe või mobiilirakenduse ligipääsetavuse parandamine ei ole oluline ainult erivajadustega inimesele, vaid see aitab kõiki kasutajaid. Loe, kuidas me koostöös juhtiva ülemaailmse sporditehnoloogia ettevõttega parandasime nende e-õppekeskkonna ja mobiilirakenduste ligipääsetavust.

12 viga, mida vältida veebilehe kasutatavuse testi läbiviimisel

Kui oled juba teadlik vigadest, mida vältida veebilehe kasutatavuse testi ettevalmistamisel, on paras aeg teada ka seda, kuidas test kõigi eelduste kohaselt edukalt läbi viia ning tuvastada piisavalt kasutatavuse probleeme ja nende põhjuseid olemasoleval veebilehel. Artiklis räägime potentsiaalsetest vigadest, millega tasub arvestada, mitte fundamentaalsete reeglitega, kuidas peaks testi läbi viima.

Andmepõhine UX: kvantitatiivsed ja kvalitatiivsed teadmised parema kasutajakogemuse loomiseks EFSA projekti näitel

Trinidad Wisemanis viisime hiljuti Euroopa Toiduohutusameti (EFSA) jaoks läbi UX-uuringu, rakendades kombineeritud metoodilist lähenemist. Projekti eesmärk oli uurida, kuidas kasutajad navigeerivad, otsivad ja suhtlevad EFSA veebiallikatega teadusliku teabe leidmiseks - sealhulgas uurimisartiklite, teaduslike arvamuste, aruannete, juhenddokumentide ja muude publikatsioonide otsimisel.

Ligipääsetavusest võidavad kõik

Kui miski on ligipääsetav, tähendab see, et võimalikult paljud, sh erivajadustega inimesed, saavad seda kasutada. Ligipääsetavus on osa võrdsete võimaluste tagamisest ning aitab erivajadustega inimestel aktiivsemalt ühiskonnaelus kaasa lüüa. Siiski ei võida ligipääsetavusest ainult puuetega inimesed. Sihtgruppi kuuluvad ka vanemad inimesed, prillikandjad, ajutise erivajadusega – näiteks kipsis käe või kõrvapõletikuga – või nt lihtsalt mürarikkas keskkonnas viibivad inimesed.