Liitu meie uudiskirjaga!
Saa teavitusi uute postituste kohta
E-kaubandus kasvab maailmas viimastel aastatel keskmiselt neljandiku võrra aastas, Eestis lausa 30% aastas. Turule siseneb üha uusi e-kauplejaid. Edu saavutamiseks otsitakse parimaid tehnoloogilisi lahendusi, kulutatakse palju veebiturundusele ning üritatakse pakkuda parimat kliendikogemust.
Aga milliseid kogemusi e-ostlejad otsivad?
Ühena e-kaubanduse trendidest võib välja tuua soovi ja harjumuse osta asju „käigu pealt“ ehk taskutelefonist.
Kasutatavuse hindamiseks on mitmeid võimalusi. Tavalisemateks meetoditeks on kasutajauuringu ja/või küsitluste läbiviimine, kasutajatestide tegemine ning kasutusstatistika mõõtmine. Oleme oma blogis varem rääkinud kasutatavuse testimisest ning kasutusstatistikast.
Kasutajakogemuse disaini projektide üks suuremaid ohtusid on erinevate tööülesannete teostamine isolatsioonis. Nii võib universaalsest kaustajakogemusest saada ühe UX-disaineri nägemus, mis ei vasta tegelikult kasutajate ootustele ja vajadustele. Selle vastu aitavad metoodiline lähenemine ja aktiivne meeskonna koostöö.