Disain pole ainult see, kuidas miski välja näeb ja töötab, vaid see, mis tunde see tekitab
Miks eelistatakse Sinu ettevõtet konkurentidele? Ostuotsused teeme emotsiooni ajendil ning alles hiljem mõtleme juurde ratsionaalse põhjenduse.
Intervjueerimine on laialt levinud viis kasutajate lähemalt tundma õppimiseks, et saadud info põhjal toodet, teenust, veebilehte vm arendada või muuta. Meie kasutame seda meetodit väga sageli. Kuid alati ei pea kasutajate mõttemaailma ja elu-oluga kurssi viimiseks UX agentuuri või konsultanti palkama - intervjueerimise võib ka ettevõtte siseselt läbi viia.
E-kaubandus kasvab maailmas viimastel aastatel keskmiselt neljandiku võrra aastas, Eestis lausa 30% aastas. Turule siseneb üha uusi e-kauplejaid. Edu saavutamiseks otsitakse parimaid tehnoloogilisi lahendusi, kulutatakse palju veebiturundusele ning üritatakse pakkuda parimat kliendikogemust.
Aga milliseid kogemusi e-ostlejad otsivad?