Liigu edasi põhisisu juurde

Inimkeskne disain Tööelu infosüsteemi näitel

Inimkeskne disain aitab lahendada avaliku sektori projektide ühe peamise väljakutse – keerulised ja kasutajatele raskesti mõistetavad protsessid. Tööelu infosüsteem (TEIS) on loodud silmas pidades eri tüüpi kasutajate vajadusi ja käitumist. Süsteemis on iseteenindus tööandjatele ja töötajatele ning ametnikurakendus Tööinspektsiooni ametnikele. Lisaks on loodud Tööelu portaal, kust leiavad vastused kõik tööeluga seotud küsimused.

Olemasoleva süsteemi uuendamine Turismiinfosüsteem 2.0 näitel (Kuldmuna 3. koht)

Visit Estonia uue portaali arendusprojekt pälvis Kuldmuna 2025 konkursil kolmanda koha kodulehe kategoorias. Oma blogis räägime Visit Estonia veebilehe ning selle sisuhaldussüsteemi uuendamise näitel, mida tähendab olemasolevast lahendusest uue versiooni loomine ning kuidas lahendada võimalikke väljakutseid. Projekti eesmärgiks oli luua uus kasutajasõbralik ja organisatsiooni ootusi juhtiv keskkond.

Disainist automaatselt arendusse: meie kogemused Veera disainisüsteemi ehitamisel

Hardi Niilo - meie tiimijuht, interaktsioonidisainer ja disainisüsteemide spetsialist räägib Veera disainisüsteemi ehitamise näitel, millised on uued tehnilised võimalused disaini ja arenduse koostöö hõlbustamiseks. Veebiraamistik ehk Veera on riiklik disainisüsteem, mille eesmärgiks on vähendada e-teenuste arendamise kulusid ning pakkuda kodanikele ühtsemat kasutajakogemust.

Teenusedisaini roll uue toote turule toomisel SEB mikroinvesteerimise näitel

Algajal investoril võib inforohkus ja valikute paljusus silme eest kirjuks võtta, eriti kuna eksimuste hind on kõrge. Ometigi ei tohiks keerukate üksikasjade mitte mõistmise tõttu jääda kasutamata võimalus investeerida enda tulevikku.  Järgnevas projektiloos räägime lähemalt, kuidas me SEB Panga UX disainerite tiimiga disainisime uue investeerimistoote, mis võimaldab lihtsalt ja mugavalt investeerida maailmaturu ETFidesse ehk börsil kaubeldavatesse fondidesse. 

Ronides UX-küpsuse redelil koos kasutajatega: Kuidas alustada kasutajakogemuse edendamise teekonda?

Kiiresti arenevas digitaalses maailmas sõltub iga toote või teenuse edu sellest, kui hästi see vastab kasutajate vajadustele. Keskendumine kasutajakogemusele (UX) ei ole pelgalt nice-to-have tegevus, vaid eduka äristrateegia kriitiline komponent. Selles artiklis uurime UX-küpsuse mõistet, sellega seotud etappe ja UX-võimekuse suurendamise tähtsust küpsuse redelil ülespoole tõusmisel.