Liigu edasi põhisisu juurde

Teenusedisaini roll uue toote turule toomisel SEB mikroinvesteerimise näitel

Algajal investoril võib inforohkus ja valikute paljusus silme eest kirjuks võtta, eriti kuna eksimuste hind on kõrge. Ometigi ei tohiks keerukate üksikasjade mitte mõistmise tõttu jääda kasutamata võimalus investeerida enda tulevikku.  Järgnevas projektiloos räägime lähemalt, kuidas me SEB Panga UX disainerite tiimiga disainisime uue investeerimistoote, mis võimaldab lihtsalt ja mugavalt investeerida maailmaturu ETFidesse ehk börsil kaubeldavatesse fondidesse. 

Ronides UX-küpsuse redelil koos kasutajatega: Kuidas alustada kasutajakogemuse edendamise teekonda?

Kiiresti arenevas digitaalses maailmas sõltub iga toote või teenuse edu sellest, kui hästi see vastab kasutajate vajadustele. Keskendumine kasutajakogemusele (UX) ei ole pelgalt nice-to-have tegevus, vaid eduka äristrateegia kriitiline komponent. Selles artiklis uurime UX-küpsuse mõistet, sellega seotud etappe ja UX-võimekuse suurendamise tähtsust küpsuse redelil ülespoole tõusmisel.

10 õppetundi, kuidas disaini ja analüüsi ühildamine parandas projekti kvaliteeti

Kas sinu projekt kannatab, kuna disainerid ja analüütikud töötavad eri rütmis ja selge ühise arusaamata? Kui tiimiliikmed ei tee omavahel piisavalt koostööd, võivad tekkida viivitused, valestimõistmised ja projekti kvaliteet langeb. Blogipostituses pakume ühe kliendiprojekti näitel välja 10 praktilist lahendust ja hulga näpunäiteid, kuidas selliseid probleeme vältida.

Kuidas ära tunda head kasutajaliidese disaini: juhised tooteomanikule

Head disaini iseloomustab kasutajakesksus, funktsionaalsus ja intuitiivsus ning see loob tähendusrikka ja nauditava kogemuse, mis toetab kasutajate eesmärke ja lihtsustab nende igapäevaelu. Käesolevas artiklis räägime lähemalt hea disaini põhimõtetest ja vaatame, milliseid disainilahendusi kasutatakse erinevates veebikeskkondades – nt Maksu- ja Tolliametis, Luminoris, Sportlandis ja mitmetes teistes tõenäoliselt sulle juba tuttavates veebikeskkondades.

E-kaubanduse varjukülg: varjatud disainimustrite ehk “dark patterns” mõju Eesti ostlejaile

Ettevõtted seisavad silmitsi väljakutsega, kuidas silma paista ja meelitada ostlejaid just oma tooteid või teenuseid tarbima, et suurendada oma tulemuslikkuse võtmemõõdikuid (KPIsid ehk inglise keeles key performance indicators). Sageli kasutavad ettevõtted selleks nn “varjatud disainimustreid” ehk inglise keeles “dark patterns”. Räägime neist lähemalt.