Liigu edasi põhisisu juurde

5 UX disaini põhimõtet, mis parandavad teenuse kasutatavust ja toetavad äri kasvu

Kas oled kunagi reisinud välisriiki ja peale maandumist avastanud, et ükski silt ei ole sulle tuttavas keeles? Kuskil ei ole viiteid, kuhu poole tuleb liikuda. Oled väsinud lennust, otsid rongi või bussipeatust, aga isegi pileti ostmine tundub keerulisem kui puhkuse planeerimine. Hea UX (kasutajakogemus) on vastupidine: lihtne, sujuv ja kõigile ligipääsetav. Selles artiklis räägime viiest UX põhimõttest.

STAR-i projektilugu: kuidas loodi abivajaduse hindamise lahendus, mis ühendab inimesed, protsessid ja tehnoloogia

Sotsiaalteenuste ja -toetuste registris (STAR) kasutatav täiskasvanu abivajaduse hindamise (TAH) digitaalne lahendus aitab kohalikul omavalitsusel lihtsamini abivajadust hinnata ja pakkuda kiiresti asjakohast abi. Tööriista arendust saatis edu, sest projekti jooksul tähtsustati kasutusmugavust ja osapoolte vahelist koostööd. Loe käesolevast projektiloost lähemalt.

Keenia avalike teenuste digitaliseerimine: kuidas inimkeskne disain loob Aafrika kontekstis väärtust

Koostöös ESTDEViga viisime lõpule kolme avaliku e-teenuse analüüsi ja disaini Keenias. Esmakordselt Keenias kaasasime protsessi nii teenusepakkujad kui lõppkasutajad, mis tähistas alguspunkti uuele mõtteviisile avalike e-teenuste kujundamisel riigis. Projekt on suurepäraseks näiteks, kuidas teenusdisaini põhimõtteid rakendades on võimalik ka lühikese ajaga ning võõras kultuurilises keskkonnas saavutada tulemusi, mis mõjutavad positiivselt miljonite inimeste elu.

Kuidas juhtiv ülemaailmne sporditehnoloogia ettevõte oma kasutajakogemust parandas

Ligipääsetav veeb või mobiilirakendus tähendab, et seda saavad kasutada võimalikult paljud inimesed olenemata sellest, kas neil on mõni erivajadus või mitte. Veebilehe või mobiilirakenduse ligipääsetavuse parandamine ei ole oluline ainult erivajadustega inimesele, vaid see aitab kõiki kasutajaid. Loe, kuidas me koostöös juhtiva ülemaailmse sporditehnoloogia ettevõttega parandasime nende e-õppekeskkonna ja mobiilirakenduste ligipääsetavust.

12 viga, mida vältida veebilehe kasutatavuse testi läbiviimisel

Kui oled juba teadlik vigadest, mida vältida veebilehe kasutatavuse testi ettevalmistamisel, on paras aeg teada ka seda, kuidas test kõigi eelduste kohaselt edukalt läbi viia ning tuvastada piisavalt kasutatavuse probleeme ja nende põhjuseid olemasoleval veebilehel. Artiklis räägime potentsiaalsetest vigadest, millega tasub arvestada, mitte fundamentaalsete reeglitega, kuidas peaks testi läbi viima.