Liigu edasi põhisisu juurde

Kuidas juhtiv ülemaailmne sporditehnoloogia ettevõte oma kasutajakogemust parandas

Ligipääsetav veeb või mobiilirakendus tähendab, et seda saavad kasutada võimalikult paljud inimesed olenemata sellest, kas neil on mõni erivajadus või mitte. Veebilehe või mobiilirakenduse ligipääsetavuse parandamine ei ole oluline ainult erivajadustega inimesele, vaid see aitab kõiki kasutajaid. Loe, kuidas me koostöös juhtiva ülemaailmse sporditehnoloogia ettevõttega parandasime nende e-õppekeskkonna ja mobiilirakenduste ligipääsetavust.

Andmepõhine UX: kvantitatiivsed ja kvalitatiivsed teadmised parema kasutajakogemuse loomiseks EFSA projekti näitel

Trinidad Wisemanis viisime hiljuti Euroopa Toiduohutusameti (EFSA) jaoks läbi UX-uuringu, rakendades kombineeritud metoodilist lähenemist. Projekti eesmärk oli uurida, kuidas kasutajad navigeerivad, otsivad ja suhtlevad EFSA veebiallikatega teadusliku teabe leidmiseks - sealhulgas uurimisartiklite, teaduslike arvamuste, aruannete, juhenddokumentide ja muude publikatsioonide otsimisel.

Olemasoleva süsteemi uuendamine Turismiinfosüsteem 2.0 näitel (Kuldmuna 3. koht)

Visit Estonia uue portaali arendusprojekt pälvis Kuldmuna 2025 konkursil kolmanda koha kodulehe kategoorias. Oma blogis räägime Visit Estonia veebilehe ning selle sisuhaldussüsteemi uuendamise näitel, mida tähendab olemasolevast lahendusest uue versiooni loomine ning kuidas lahendada võimalikke väljakutseid. Projekti eesmärgiks oli luua uus kasutajasõbralik ja organisatsiooni ootusi juhtiv keskkond.