Liigu edasi põhisisu juurde

Olemasoleva süsteemi uuendamine Turismiinfosüsteem 2.0 näitel (Kuldmuna 3. koht)

Visit Estonia uue portaali arendusprojekt pälvis Kuldmuna 2025 konkursil kolmanda koha kodulehe kategoorias. Oma blogis räägime Visit Estonia veebilehe ning selle sisuhaldussüsteemi uuendamise näitel, mida tähendab olemasolevast lahendusest uue versiooni loomine ning kuidas lahendada võimalikke väljakutseid. Projekti eesmärgiks oli luua uus kasutajasõbralik ja organisatsiooni ootusi juhtiv keskkond.

Ligipääsetavusest võidavad kõik

Kui miski on ligipääsetav, tähendab see, et võimalikult paljud, sh erivajadustega inimesed, saavad seda kasutada. Ligipääsetavus on osa võrdsete võimaluste tagamisest ning aitab erivajadustega inimestel aktiivsemalt ühiskonnaelus kaasa lüüa. Siiski ei võida ligipääsetavusest ainult puuetega inimesed. Sihtgruppi kuuluvad ka vanemad inimesed, prillikandjad, ajutise erivajadusega – näiteks kipsis käe või kõrvapõletikuga – või nt lihtsalt mürarikkas keskkonnas viibivad inimesed.

Teenusedisaini roll uue toote turule toomisel SEB mikroinvesteerimise näitel

Algajal investoril võib inforohkus ja valikute paljusus silme eest kirjuks võtta, eriti kuna eksimuste hind on kõrge. Ometigi ei tohiks keerukate üksikasjade mitte mõistmise tõttu jääda kasutamata võimalus investeerida enda tulevikku.  Järgnevas projektiloos räägime lähemalt, kuidas me SEB Panga UX disainerite tiimiga disainisime uue investeerimistoote, mis võimaldab lihtsalt ja mugavalt investeerida maailmaturu ETFidesse ehk börsil kaubeldavatesse fondidesse. 

Ronides UX-küpsuse redelil koos kasutajatega: Kuidas alustada kasutajakogemuse edendamise teekonda?

Kiiresti arenevas digitaalses maailmas sõltub iga toote või teenuse edu sellest, kui hästi see vastab kasutajate vajadustele. Keskendumine kasutajakogemusele (UX) ei ole pelgalt nice-to-have tegevus, vaid eduka äristrateegia kriitiline komponent. Selles artiklis uurime UX-küpsuse mõistet, sellega seotud etappe ja UX-võimekuse suurendamise tähtsust küpsuse redelil ülespoole tõusmisel.

Kuidas ära tunda head kasutajaliidese disaini: juhised tooteomanikule

Head disaini iseloomustab kasutajakesksus, funktsionaalsus ja intuitiivsus ning see loob tähendusrikka ja nauditava kogemuse, mis toetab kasutajate eesmärke ja lihtsustab nende igapäevaelu. Käesolevas artiklis räägime lähemalt hea disaini põhimõtetest ja vaatame, milliseid disainilahendusi kasutatakse erinevates veebikeskkondades – nt Maksu- ja Tolliametis, Luminoris, Sportlandis ja mitmetes teistes tõenäoliselt sulle juba tuttavates veebikeskkondades.