Liigu edasi põhisisu juurde

E-kaubanduse varjukülg: varjatud disainimustrite ehk “dark patterns” mõju Eesti ostlejaile

Ettevõtted seisavad silmitsi väljakutsega, kuidas silma paista ja meelitada ostlejaid just oma tooteid või teenuseid tarbima, et suurendada oma tulemuslikkuse võtmemõõdikuid (KPIsid ehk inglise keeles key performance indicators). Sageli kasutavad ettevõtted selleks nn “varjatud disainimustreid” ehk inglise keeles “dark patterns”. Räägime neist lähemalt.

UX ja UI disaini trendid, mida iga disainer peaks teadma – Osa 2

Jätkame väga populaarse artiklisarjaga, mis tutvustab UX ja UI trende. Siinkohal tahaks ka ära märkida, et tõeliselt hea disaineri tunnus on, et ta loob ise trende, mitte ainult ei kopeeri neid. See tähendab, et tal on loodud oma süsteem ja põhimõtted, mida ta disainides järgib. Ei mõju ju professionaalselt nt torumees, kes tuleb kraani remontima ja kellel ei...