Liigu edasi põhisisu juurde

Keenia avalike teenuste digitaliseerimine: kuidas inimkeskne disain loob Aafrika kontekstis väärtust

Koostöös ESTDEViga viisime lõpule kolme avaliku e-teenuse analüüsi ja disaini Keenias. Esmakordselt Keenias kaasasime protsessi nii teenusepakkujad kui lõppkasutajad, mis tähistas alguspunkti uuele mõtteviisile avalike e-teenuste kujundamisel riigis. Projekt on suurepäraseks näiteks, kuidas teenusdisaini põhimõtteid rakendades on võimalik ka lühikese ajaga ning võõras kultuurilises keskkonnas saavutada tulemusi, mis mõjutavad positiivselt miljonite inimeste elu.

Ärianalüüs, eelanalüüs ja detailanalüüs - mille poolest need erinevad?

Tegeled ettevõttes äriprotsessiga ja jõuad järeldusele, et selmet kõike käsitsi teha, võiks see protsess toimuda infosüsteemis. Mõte on hea, aga kuidas kirjeldada, mida sa infosüsteemilt ootad? Tarkvaraarenduses käib analüüsiprotsess arendustööga algusest lõpuni kaasas ning selle metoodika erineb oluliselt näiteks ehitusvaldkonnas kasutatavast. Kõik analüüsid ei ole ühesugused - loe lähemalt meie blogiartiklist.

Trinidad Wiseman digitaliseeris Keenia avalikud teenused

Viisime koos ESTDEVi ning Keenia valitsusasutuste ja sidusrühmadega edukalt lõpule Keenia avalike teenuste analüüsi ja teenusedisaini projekti. Keenia digiarengu projekt on osa Eesti suurimast välisrahastatud digitaliseerimise algatusest Aafrikas, mida juhib Eesti Rahvusvahelise Arengukoostöö Keskus (ESTDEV). Projekti rahastati Team Europe Initiative’i (TEI) inimkeskse digitaliseerimise edendamise programmist, mida juhib GIZ läbi Keenia Digitaalse Ümberkujundamise Keskuse (DTC) ja mille eelarve on 2,4 miljonit eurot. Projekti kaasrahastajad on Saksamaa ja Euroopa Liit.