Liigu edasi põhisisu juurde
Illustratsioon Mert'ist

Tutvume Mert Unsaliga: esineja konverentsil Atlassian Põhja-Euroopas 2024 ja lahenduste vaneminsener Atlassianis

Mert Unsal, Alice Bakhoff

Atlassian Põhja-Euroopas 2024 on ainulaadne terve päeva kestev sündmus ja oluline kohtumispaik Atlassiani entusiastidele üle kogu Põhja-Euroopa.

 

Järgnevas intervjuus tutuvume Mert Unsaliga, kes on lahenduste vaneminsener Atlassianis ja külalisesineja 4. aprillil toimuval konverentsil Atlassian Põhja-Euroopas 2024.

 

 

Mert, räägi palun endast ja oma tegemistest

Tere! Olen Mert Unsal, kirglik tehnikaspetsialist ja lahenduste vaneminsener (senior solutions engineer) Atlassianis, kellel on tarkvaraarenduse ja IT-operatsioonide taust.

 

Enne Amsterdami kolimist olen elanud Türgis ja USA-s, ent tänaseks saan öelda, et enda ja oma kodu olen leidnud Amsterdamist.

 

Isiklikus elus paelub mind enim fotograafia, 3D-printimine, võistlus rattasport ja jõusaali treeningud. Vabal ajal meeldib mulle võimalikult palju reisida ja uudistada. Tänu Atlassian TEAM ANYWHERE programmile saame teatud reeglite ja ajakavade alusel töötada ka teistest riikidest, mis mulle väga meeldib!

 

Nii et kuna Hollandi maastik ei ole mägine, võib mind mujal maailmas kohata mägimatkal või kivi otsas.

 

Pilt Merdist matkal

Mert matkarajal. Foto: erakogu.

 

Palun räägi oma teekonnast ja sellest, kuidas sai sinust Atlassiani lahenduste vaneminsener?

Liitusin Atlassiani tiimiga hetkel, kui Atlassian omandas Opsgenie. Tol hetkel olin Opsgenie's kliendisuhete insener olnud juba 1,5 aastat.

 

Aeg aga lendab ning alates 2018. aasta septembrist töötan Atlassianis lahenduste insenerina; aastate jooksul olen tegelenud erinevate toodete ja lahendustega erinevates EMEA piirkondades. Olen väga põnevil, et saan olla osa sellest kiiresti arenevast ja kasvavast organisatsioonist.

 

Hetkel on minu fookus Atlassiani ITSM-lahendustel; täpsemalt intsidentide haldamise protsessidel, mis toetuvad Jira Service Management'ile.

 

Milline näeb välja sinu kui Atlassiani lahenduste vaneminseneri tavaline tööpäev?

Raske öelda! Atlassiani puhul võib öelda, et minu ametikoht on sisuliselt kui eelmüügiinsener, kes toetab meie kliente nõuetele vastavate lahendustega. Atlassiani lahenduste valdkonnas on meil spetsialiseerumisalad ja ma olen meeskonna üks ITSM-i spetsialistidest.

 

Minu tavaline päev sisaldab tavaliselt umbes kuni kolme kliendi- või partnerikohtumist päevas, kus toetan kliente Jira Service Management'i tehnilise hindamisega. Tutvustan meie klientidele uusi tooteomadusi ja funktsioone, toetan neid neile sobivaima lahenduse leidmisega ning annan tagasisidet tootearendusele suunatud lünkade kohta.

 

See tähendab ka seda, et ma õpin iga päev midagi uut, sest kindlasti tuleb ette küsimusi või keerukaid kasutusjuhtumeid, millega varasem kokkupuude puudub.

 

Millised on sinu ootused konverentsile?

See on minu esimene kord Tallinna külastada! Ma tean, et see on klišee, kuid pärast COVID pandeemiat ja sellele järgnenud majanduse aeglustumist on rõõmustav, et konverents toimub ka füüsilises vormis!

 

Tulemas on palju huvitavaid vestlusi – alates ITSM-i uutest funktsioonidest ja lahendustest, lõpetades juhtimise, erinevate töötamiste võimaluste ja muuga.

 

Milliseid trende peaksid teenusehalduse spetsialistid lähiaastate perspektiivis teadma?

Tehnoloogia, mis kohe meelde tuleb, on tehisintellekt, olgu selleks siis Chat-GPT, Sydney, Bard või teised. See on põnev kasutusjuht, kui ühendada tehisintellekt oma ettevõtte teadmiste ja koostööplatvormidega, et need saaksid pakkuda kasutajatele mitte ainult otsingutulemusi, vaid ka tegelikke vastuseid, mis võivad ühendada mitu otsingutulemust.

 

On erinevus, kas otsida kuluhüvitiste lehte või hoopis küsida, et kas taksoarve saab kuludesse kanda. Ja saada ilma asjatundlikku inimest või juhti kaasamata õige ja põhjalik vastus, mis hõlmab eeskirju, erandeid, esitamisprotsessi tagasi.

 

Tehisaru mõju teadmusjuhtimisele – ja laiemalt iseteenindusportaalidele, IT-teenusehaldusele ja ESM-ile (enterprise service management) – on mulle väga põnev. Atlassian on teinud samme, et Jira Service Management'iga nutikalt töötada ja me ootame ülimalt innukalt, kuidas see tehnoloogia koos erinevate kasutusjuhtumitega edasi areneb!

 

Sinu kõne teema on "Atlassiani teenusehalduse tulevik". Kas saad meile veidi avaldada, milliseid teemasid sa käsitled?

Muidugi! Selle esitlusega loodan tuua kuulajad ühele teadmiste tasemele Atlassiani teenusehalduse pakkumiste, Atlassiani platvormi ja selle võimekuse osas.

 

Platvormile on lisandumas ka palju põnevaid uuenduslikke funktsioone, mis on omased levinud protsessidele nagu intsidentide haldamine, varahaldus ja palju muud, mille abil pakkuda suurepärast teenusekogemust nii sisemistele kui ka välimistele kasutajatele.

 

 

Lisa kommentaar

Plain text

  • HTML elemendid keelatud.
  • Automaatne rea- ja lõiguvahetus
  • Veebilehtede aadressid ja e-posti aadressid muutuvad automaatselt linkideks.