Liigu edasi põhisisu juurde
Illustratsioon dokumentidest, mida hallatakse keskselt Comala Document Management rakendusega

Haara oma dokumentatsiooni üle kontroll Comala Document Management rakendusega

Brigite Helena Sarapuu

NB! Juhime tähelepanu, et artiklis välja toodud tooteomadused võivad ajas muutuda.

 

Kiire tempoga ärikeskkonnas on teenuste ja protsesside kujundamine kriitilise tähtsusega, et tagada organisatsiooni konkurentsivõime. Seejuures aga võib väljakutseks saada dokumentatsiooni ja sellega seotud töövoogude haldamine.

 

Järgnevalt uurime Confluence-iga sobituva Comala Document Management rakenduse eeliseid.

 

Kasutame hüpoteetilist juhtumiuuringut, et näidata rakenduse võimekust teenuse ja protsesside kujundamisel.

 

 

Väljakutse

Kujutle, et oled juht keskmise suurusega ettevõttes, kus kavandatakse ja juurutatakse eri valdkonna klientidele kohandatud tarkvaralahendusi. 

 

Sinu meeskond vastutab mitme teenuse- ja protsessikavandi samaaegse haldamise eest, mis hõlmavad mitmesuguseid dokumente, sealhulgas ettepanekuid, projektiplaane, tehnilisi kirjeldusi ja kasutusjuhendeid.

 

Samuti pead järgima valdkonna standardeid ja eeskirju, nagu ISO 9001 ja GDPR, mis nõuavad dokumentide kontrolli ja vastavuse haldamist.

 


Lahendus

Oletame, et otsustad väljakutsete lahendamiseks suurendada Confluence võimekust Comala Document Management pistikprogrammi abil.

 

Aga miks just Comala?

 

Rakendus pakub Confluence'is täiustatud dokumendihaldusvõimalusi, mis võimaldab muuhugas määratleda dokumentide elutsüklit, automatiseerida dokumentide ülevaatamise ja kinnitamise töövooge ning tagada vastavus valdkonna standardite ja eeskirjadega.

 

 

Kuidas see töötab?

Dokumendi elutsüklid

Comala Document Management abil saate määratleda dokumentide elutsüklid, mis kajastavad teie teenuse ja protsesside disainietappe.

 

Näiteks võib teil olla ettepaneku etapp, projektiplaani etapp, arendusetapp ja testimise etapp. Saate määratleda iga etapi jaoks konkreetsed töövood ja õigused tagades, et ainult volitatud kasutajad saavad dokumentidele juurde pääseda ja neid muuta.


Automatiseeritud töövood

Comala Document Management võimaldab teil luua automatiseeritud töövooge dokumentide ülevaatamiseks ja kinnitamiseks.

 

Saate määrata töövoos erinevate kasutajate rollid ja kohustused, määrata ülesandeid ja tähtaegasid ning jälgida dokumendi täitmise edenemist.

 

Näiteks saab seadistada töövoo, mis nõuab, et projektijuht vaataks projektiplaani üle ja kinnitaks selle enne kliendiga jagamist.

 

Comala workflow
Näidis dokumendi kinnitamise töövoost.

 

Vastavuse haldamine

Comala Document Management sisaldab funktsioone, mis võimaldavad teil tagada vastavuse valdkonna standarditele ja eeskirjadele.

 

Näiteks saate luua elektroonilisi allkirju ja kontrolljälgi, mis tõendavad dokumendi kinnitamist ja vastavust.

 

Samuti saate seadistada automaatse arhiveerimise ja säilitamise poliitikad, mis tagavad dokumentide säilitamise ja kõrvaldamise vastavalt regulatiivsetele nõuetele.

 


Tulemused

Comala Document Management for Confluence abil saate oma dokumendihaldusprotsesse muuta sujuvamaks ning parandada koostööd ja vastavust.

 

Meie hüpoteetilises juhtumiuuringus võimaldas Comala Document Management rakendamine meie tarkvaraettevõttel:

 

  • määratleda dokumentide elutsüklid, mis kajastavad teenuse ja protsesside kavandamise etappe, tagades dokumentide järjepideva ja tõhusa haldamise;
  • luua dokumentide ülevaatamiseks ja kinnitamiseks automatiseeritud töövooge, vähendades käsitsi ülevaatamise ja kinnitamise protsesside jaoks kuluvat aega ja vaeva;
  • jõustada vastavus tööstusstandarditele ja eeskirjadele, nagu ISO 9001 ja GDPR, vähendades mittevastavuse riski ja sellega seotud karistusi.

 

Üldiselt võimaldas Comala Document Management juurutamine meie tarkvaraettevõttel täiustada oma teenuste ja protsesside kavandamise võimalusi, mille tulemuseks on efektiivne tegutsemine ja seeläbi ka paremad tulemused klientidele.

 

 

Järeldus

Comala Document Management on võimas tööriist, mis aitab organisatsioonidel muuta oma dokumendihaldusprotsesse sujuvamaks, parandada koostööd ja vastavust ning täiustada teenuste ja protsesside kujundamise võimalusi. 

 

Selle rakenduse juurutamisel saate parandada oma organisatsiooni võimet hallata dokumente, tagada nende ajakohasuse ja täpsuse ning regulatiivsete nõuete järgimise olenemata sellest, kas töötate tervishoius, rahanduses, valitsuses või mõnes muus reguleeritud valdkonnas.

 

Tänu dokumentide kontrolli, ülevaatamise ja kinnitamise töövoogude ning vastavushalduse täiustatud funktsioonidele võib see rakendus aidata teie organisatsioonil saavutada klientide jaoks paremaid tulemusi ja parandada teie üldist tõhusust.