Tempo Timesheets - aja jälgimise ja raporteerimise rakendus Jirale
NB! Juhime tähelepanu, et Atlassiani tooteid arendatatakse tempokalt. Artiklis välja toodud tooteomadused võivad ajas muutuda.
Käesolevas postituses tutvustame populaarset Jiraga ühilduvalt aja jälgimise ja raporteerimise rakendust Tempo Timesheets.
Tööaja jälgimine võimaldab finantsülevaadet nii raamatupidamise, palgaarvestuse, arveldamise kui ka operatiivsete kulude tarvis.
Lisaks aitab aja jälgimine koostada tulevikuprojektide mahuhinnanguid ning töökoormust ületamata planeerida tiimide tööd.
Kuidas Tempo Timesheets töötab?
Tempo Timesheets pakub mitmeid võimalusi, kuidas aega logida.
Tööaja salvestamiseks tuleb luua ajalogi ning kõige lihtsam ja kiirem viis seda Jiras teha on vajutades klaviatuuril nuppu “W”. Loodud ajalogid on nähtavad “minu töö” lehel kalendri, töögraafiku või listi (saadaval vaid Cloud platvormil) vaatena.
Iga logitud aeg tuleb siduda olemasoleva Jira piletiga ja neid saab hõlpsalt otsida erinevate filtrite (näiteks projekti, viimati loodud piletite või staatuse põhiselt) abil.
Tempo Timesheets ajalogide vaade “minu töö” aknas.
Kui vaikimisi on aja logimise aknas nõutud väljad vaid pilet, kuupäev ja kulunud ajaühik, siis saab sinna lisada ka kohandatud väljasid – näiteks ‘’arveldatav”, “ületund” või “reisiaeg”.
Tööpäeva pikkuse ja aja logimisega seotud õigused saavad administraatorid seadistada.
Automaatsed soovitused tööaja logimiseks Cloud platvormil
Tegevuste voog (activity feed) kogub tegevuste teavet erinevatelt rakendustelt, mis loovad Tempo Timesheets’i tegevuskaardi (activity card).
Näiteks salvestub Jira piletile kirjutatud kommentaar Timesheets’is soovitusliku tegevuskaardina, mille saab kasutaja ühe klikiga kinnitada ajalogiks.
Peale Jira ühendub Tempo Timesheets Cloud platvormil ka Google Calendar ja Office 365 kalendritega. See tähendab, et kalendrites kinnitatud kohtumised kuvatakse ka Tempo Timesheets’is, kus saab need mugavalt ajalogiks salvestada.
Tulevikus on oodata ka Bitbucket ja Github integratsioone.
Kontod detailseks aja jälgimiseks üle mitme projekti ja tiimi
Kontod (accounts) on väärtuslik tööriist Tempo Timesheets’i logitud informatsiooni organiseerimiseks ja need on kohandatavad vastavalt vajadusele. Konto võib tähistada näiteks klienti või projekti.
Näiteks võib tekkida vajadus leida kiirelt arveldatavad ja mittearveldatavad tunnid kliendi või projektipõhiselt.
Samuti võib tekkida vajadus jälgida aega, mis on kulunud näiteks sisekoolitustele või puhkustele. Kontodega seotud ajalogid on aluseks ülevaatlikele raportite, aga ka raamatupidamisele.
Väärtuslik ülevaade Tempo Timesheets raportitega
Tempo Timesheets’is sisalduvad andmed üksinda võivad tekitada rohkem küsimusi kui vastuseid.
Raportid võimaldavad ajalist informatsooni suures pildis hallata, et seejärel järeldusi teha nagu näiteks:
- kui palju teeb tiim ületunde;
- logitud aja hulk ühe kasutaja kohta;
- millised piletid on teistega võrreldes prioriseeritud;
- prognoosida, kui kaua aega projekti lõpuni kuluda võib;
- kui palju tiimiliikmed koosolekutel on;
- filtreerida tunde projekti, tiimi, piletite, kontode või kasutajate kaupa
Tempo Timesheets logitud aja raport.
Tempost on reporteid võimalik eksportida formaatidesse nagu näitkes PDF ja CSV ja salvestada kohandatud raporteid, et neid ei peaks uuesti looma.
Kas soovid Tempo Timesheets’i kohta lisainfot?
Kui puutud Tempo Timesheets’iga kokku esmakordselt ning vajad nõu või soovid lisainfot selle rakendamisel, pöördu julgelt meie poole; nõustame ja aitame kõiges, mis puudutab Atlassiani tooteid või nendega seotud pistikprogramme. Vaata lähemalt siit.