Liigu edasi põhisisu juurde

Teenusedisaini roll uue toote turule toomisel SEB mikroinvesteerimise näitel

Algajal investoril võib inforohkus ja valikute paljusus silme eest kirjuks võtta, eriti kuna eksimuste hind on kõrge. Ometigi ei tohiks keerukate üksikasjade mitte mõistmise tõttu jääda kasutamata võimalus investeerida enda tulevikku.  Järgnevas projektiloos räägime lähemalt, kuidas me SEB Panga UX disainerite tiimiga disainisime uue investeerimistoote, mis võimaldab lihtsalt ja mugavalt investeerida maailmaturu ETFidesse ehk börsil kaubeldavatesse fondidesse. 

Ideest toimiva lahenduseni: prototüüpimise olulisus arendusprojektides

Prototüüpimine on muutunud tänapäeva tarkvaraarenduses hädavajalikuks töövahendiks. See on tõhus meetod, mille abil saab lahendusideid visualiseerida ja testida enne tegelikku arendamist. Käesolevas loos uurime lähemalt, kuidas kasutajaliidese prototüüpimine aitab vähendada arenduskulusid, tõhustada meeskonnatööd ning kuidas see aitab meid algsest ideest toimiva lahenduseni.

Kas ajakriitiline infosüsteem suudab pakkuda empaatilist kliendikogemust: Häirekeskuse SOS case study

Koostöös Häirekeskuse ning Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusega (SMIT) aitasime parendada päästekorraldajate ja logistikute töövooge. Päästekorraldaja töö peamiseks mõõdikuks on kiirus ehk abi jõudmine võimalikult kiiresti abivajajani. Paratamatult võib see aegajalt mõjuda negatiivse kliendikogemusena. Loe meie värskest artiklist.

Kuidas prototüübid täiendavad analüüsi? 1. osa

Vestlesime Trinidad Wisemani teenusedisaini valdkonna tiimijuhtidega prototüüpimise teemal. Saa teada, kuidas prototüübi abil projekti kulusid kokku hoida ning mismoodi prototüüp saab aidata analüütikut ja kogu projektimeeskonda nende töös. Anname ka ülevaate erinevatest prototüüpidest koos eeliste ja puudustega.