Liigu edasi põhisisu juurde

Ideest toimiva lahenduseni: prototüüpimise olulisus arendusprojektides

Prototüüpimine on muutunud tänapäeva tarkvaraarenduses hädavajalikuks töövahendiks. See on tõhus meetod, mille abil saab lahendusideid visualiseerida ja testida enne tegelikku arendamist. Käesolevas loos uurime lähemalt, kuidas kasutajaliidese prototüüpimine aitab vähendada arenduskulusid, tõhustada meeskonnatööd ning kuidas see aitab meid algsest ideest toimiva lahenduseni.

Kas ajakriitiline infosüsteem suudab pakkuda empaatilist kliendikogemust: Häirekeskuse SOS case study

Koostöös Häirekeskuse ning Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusega (SMIT) aitasime parendada päästekorraldajate ja logistikute töövooge. Päästekorraldaja töö peamiseks mõõdikuks on kiirus ehk abi jõudmine võimalikult kiiresti abivajajani. Paratamatult võib see aegajalt mõjuda negatiivse kliendikogemusena. Loe meie värskest artiklist.