Liigu edasi põhisisu juurde

Ronides UX-küpsuse redelil koos kasutajatega: Kuidas alustada kasutajakogemuse edendamise teekonda?

Kiiresti arenevas digitaalses maailmas sõltub iga toote või teenuse edu sellest, kui hästi see vastab kasutajate vajadustele. Keskendumine kasutajakogemusele (UX) ei ole pelgalt nice-to-have tegevus, vaid eduka äristrateegia kriitiline komponent. Selles artiklis uurime UX-küpsuse mõistet, sellega seotud etappe ja UX-võimekuse suurendamise tähtsust küpsuse redelil ülespoole tõusmisel.

Rohelisema tuleviku poole UX disaini abil: Euroopa Keskkonnaagentuuri projekti näide

Meie keskkond ja selle säilitamise vajadus, meie planeedi läbielamised - kõik see on viimase kümnendi jooksul aina põletavamaks teemaks muutunud. Käesolevas blogis räägime Euroopa Keskkonnaagentuuri projekti näitel muuhulgas ka sellest, kuidas saame kasutajaid aidates keskkonda toetada. Käesolevas artiklis kirjeldatud uurimusmeetodid on eriti olulised just suurte andmemahukate süsteemide kontekstis, mis kalduvad muutustele kehvasti alluma.

Jira Product Discovery – ideed tooteks

2023. aasta suvel lasi Atlassian välja uue töövahendi Jira Product Discovery. Tootetiimidele suunatud tarkvara loob Atlassiani tooteperes tervikliku lähenemise tarkvaraarenduse elutsüklile. Nüüd saavad tootejuhtid vahetut koostööd teha nii äripoolega, aga ka arendus- ja kasutajatoe tiimidega. Vaatame lähemalt, kuidas ideid prioritiseerida, hinnata, esitleda ja Jira Software piletitega siduda.

Kasutajaintervjuud – miks ja millal sina peaksid neid läbi viima?

Intervjueerimine on laialt levinud viis kasutajate lähemalt tundma õppimiseks, et saadud info põhjal toodet, teenust, veebilehte vm arendada või muuta. Meie kasutame seda meetodit väga sageli. Kuid alati ei pea kasutajate mõttemaailma ja elu-oluga kurssi viimiseks UX agentuuri või konsultanti palkama - intervjueerimise võib ka ettevõtte siseselt läbi viia. Ise kasutajatega vestlemise boonuseks on ka suurem empaatia oma kasutajate või klientide suhtes.