Liigu edasi põhisisu juurde
Atlassian Community teemaline illustratsioon, kus inimesed linnapildis jalutavad

Atlassian Community Eestis – foorum ja kogukond tulihingelistele Atlassiani fännidele

Kerli Loopman, Alice Bakhoff

Atlassian Community on väärtuslik keskkond nii Atlassiani toodete kasutajate kui ka administraatoritele. See aktiivne koostööplatvorm võimaldab huvilistel jagada teadmisi ja otsida tuge seoses Atlassiani tarkvaratööriistadega, sealhulgas Jira, Confluence, Bitbucket jm. 

 

Lisaks virtuaalfoorumile eksisteerib Atlassian Community ka füüsilisel kujul. Järgnevas intervjuus tutvume Eesti Atlassian Community eestvedaja ja Atlassian konsultant Kerli Loopmaniga, kes räägib meile kogukonnast ja selle ettevõtmistest lähemalt. 

 

 

Tere, Kerli ja tere tulemast tiimi! Sa oled oma igapäeva töös juba aastaid kasutanud Atlassiani tooteid ning eelmise aasta oktoobris asusid juhtima ka Atlassian Community Eesti haru. Kuidas jõudsid Atlassiani maailma? 

Koolipraktika raames teostasin oma praktika Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (tänasel päeval EAS-i ja KredExi ühendasutus), kus oli tol hetkel käimas Jira Service Management juurutamine.

 

Peatselt mõistsin, et Atlassiani tooted pakuvad mulle huvi ja samal ajal oli EAS otsimas just Atlassiani tooteomanikku. Nii kujuneski praktikast välja töösuhe.

 

Tänaseks olen loonud ja loon põnevaid lahendusi erinevatel Atlassiani toodetel ning muuhulgas omandanud ka Atlassiani sertitfikaadi.

 

Veel eelmise aasta lõpus Atlassian Community Eesti harul eestvedaja puudus - nii kolleegi soovitus kui ka märgatav huvi aktiivse kogukonna vastu ajendaski eestvedaja positsioonile kandideerima.    

 

 

Mis on Atlassian Community? 

Sisuliselt on Atlassian Community foorum Atlassiani toodete kasutajatele oma mõtete, küsimuste ja kogemuste jagamiseks. Foorum on kõigile avalik - postitusi saab lugeda, aga ka uusi teemapüstitusi ise luua.

 

Lisaks on Community jagatud linnade põhiselt n.ö peatükkideks, kus igal linnal on oma juht. Kogukonna juht korraldab teemakohaseid ettevõtmisi ja hoiab kogukonda aktiivsena. 

 

 

Kellele Atlassian Community suunatud on? 

Kogukond on suunatud kõikidele Atlassiani toodete kasutajatele ja huvilistele. Siiani on kogukonna üritustel osalenud peamiselt admin tasemel kasutajad ning ka teemad on olnud küllaltki tehnilised.

 

Tulevikus on aga oodata ka lõppkasutaja perspektiivist inspiratsioonilugusid, kogemusi ja mõtteid. 

 

 

Kuidas huvilised kogukonnaga liituda saavad? 

Foorumisse saab sisse logida oma Atlassian kasutajaga või registreerida uue kasutaja. Tallinna kogukonnaga liitumiseks on end vaja liikmeks registreerida saidil - ace.atlassian.com/tallinn.  

 

Liitudes oled lisatud ürituste uudiskirja listi, mille kaudu saab personaalselt infot tulevaste ürituste kohta. Kuigi kogukonna põhiliseks linnaks on Tallinn, võivad üritused aeg ajalt toimuda ka teistes linnades.

 

Liikmeks oodatud ka inglise keeles kõnelevad inimesed. 

 

Atlassian community üritus

Atlassian Community üritus EAS-i ja KredExi ühendasutuses.

 

 

Kas Atlassian Communityga liitumiseks peab huvilisel olema ka Atlassiani sertifikaat? 

Kogukonnaga liitumiseks ei pea huvilisel olema Atlassian sertifikaat. Küll aga on Community suurepärane koht, kus arutada sertifikaadi tegemisega seotud küsimusi Training&Ceritifcation grupis.

 

Loomulikult saab arutada ka tehnilisi küsimusi – mugvaks kasutamiseks on foorum jagatud toodete põhistesse kategooriatesse.  

 

Endale vajaliku info leiab ka uus Atlassiani kasutaja vastavast Welcome Center grupist. Foorumis on võimalik teemasid otsida ja jälgida ka tegevusvaldkondade kaupa, et ammutada inspiratsiooni just enda ettevõtte tegevusala silmas pidades.

 

Foorumis saab gruppide kaupa seadistada ka meiliteavitusi, et uute postitustega kursis püsida.

 

 

Kas liikmelisus on tasuline? 

Atlassian Community liikmelisus on tasuta - logid sisse oma kontoga või lood uue kasutaja. On-site üritused on samuti tasuta; nende juurde juurde kuulub ka söögi ja joogipoolis ning aeg ajalt loositakse ka auhindu.  

 

 

Mida võib oodata on-site sündmustelt? 

Iga kogukonna haru juht saab valida, kas teeb ainult virtuaalseid või ka füüsilisi kohtumisi. Tallinna puhul korraldame kohtumisi mõlemas formaadis. 

 

Klassikaliselt on sündmustel üks või mitu esitlejat, kes jagavad mingil konkreetsel teemal oma kogemuslugusid. Tulevikus on plaan korraldada ka kord kuus toimuvaid vestlusvormis kohtumisi, kus tutvume tooteuuendusega ja saame networkida.

 

Alati on väga oodatud uued liitujad, kes sooviksid oma lugusid jagada. Aeg ajalt võib oodata ka esinejaid Atlassiani poolt, kes räägivad mõnest konkreetsest tootest.

 

Vahel võib oodata ka Atlassian Marketplace partnereid, kes tutvustavad oma toote juhtumilugusid. Füüsiliste ürituse toimumiskoht on liikuv, seega tasub end kindlasti eelnevalt kurssi viia, kus kohtumine täpselt toimub.  

 

 

Millal toimub järgmine kogukonna üritus ja mis teemal? 

Järgmisel üritusel on põhiliseks fookuseks Confluence ning see toimub augusti lõpus. Täpse asukoha ja kuupäeva avalikustame peatselt; huvilistel tasub kindlasti uudiskirjaga liituda.

 

Kui tunned, et tahaksid oma kogemusi ja mõtteid jagada ka teiste kogukonna liikmetega, siis võta Kerliga ühendust LinkedIn’is @Kerli Loopman või meili teel kerli.loopman@atlassiancommunity.com