Liigu edasi põhisisu juurde

Disainisüsteem hoiab digiteenuse arendamisel kokku aega ja raha

Mitu korda on sinu organisatsioon maksnud ühe ja sama nupu arendamise eest? Jagame sinuga veebiseminari salvestust, kus meie disainisüsteemide juht Hardi Niilo räägib, kuidas disainisüsteem aitab arendusprotsessis aega ja raha kokku hoida, toetab ühtset kasutajakogemust ja brändi identiteeti, hõlbustab disainerite ja arendajate koostööd ning avab uusi võimalusi arendusprotsessi automatiseerimiseks.

Ühine eesmärk, läbipaistev koostöö – Eesti Maaülikooli veebiuuendus

Suure ülikooli veeb on palju enamat kui infoallikas – see on visiitkaart, oluline turunduskanal ja digivärav kõigile, kes ülikooliga kokku puutuvad. Projekti käivitamisel seadsime koos EMÜ-ga eesmärgi: luua kaasaegne, kasutajasõbralik ja jätkusuutlik platvorm, mis toetaks nii sisemisi kui ka väliseid sihtrühmi, looks aluse tulevasele siseveebile ning kasvaks koos organisatsiooni vajadustega. Loe lähemalt meie projektiloost.

Keenia avalike teenuste digitaliseerimine: kuidas inimkeskne disain loob Aafrika kontekstis väärtust

Koostöös ESTDEViga viisime lõpule kolme avaliku e-teenuse analüüsi ja disaini Keenias. Esmakordselt Keenias kaasasime protsessi nii teenusepakkujad kui lõppkasutajad, mis tähistas alguspunkti uuele mõtteviisile avalike e-teenuste kujundamisel riigis. Projekt on suurepäraseks näiteks, kuidas teenusdisaini põhimõtteid rakendades on võimalik ka lühikese ajaga ning võõras kultuurilises keskkonnas saavutada tulemusi, mis mõjutavad positiivselt miljonite inimeste elu.

12 viga, mida vältida veebilehe kasutatavuse testi läbiviimisel

Kui oled juba teadlik vigadest, mida vältida veebilehe kasutatavuse testi ettevalmistamisel, on paras aeg teada ka seda, kuidas test kõigi eelduste kohaselt edukalt läbi viia ning tuvastada piisavalt kasutatavuse probleeme ja nende põhjuseid olemasoleval veebilehel. Artiklis räägime potentsiaalsetest vigadest, millega tasub arvestada, mitte fundamentaalsete reeglitega, kuidas peaks testi läbi viima.

Inimkeskne disain Tööelu infosüsteemi näitel

Inimkeskne disain aitab lahendada avaliku sektori projektide ühe peamise väljakutse – keerulised ja kasutajatele raskesti mõistetavad protsessid. Tööelu infosüsteem (TEIS) on loodud silmas pidades eri tüüpi kasutajate vajadusi ja käitumist. Süsteemis on iseteenindus tööandjatele ja töötajatele ning ametnikurakendus Tööinspektsiooni ametnikele. Lisaks on loodud Tööelu portaal, kust leiavad vastused kõik tööeluga seotud küsimused.

Olemasoleva süsteemi uuendamine Turismiinfosüsteem 2.0 näitel (Kuldmuna 3. koht)

Visit Estonia uue portaali arendusprojekt pälvis Kuldmuna 2025 konkursil kolmanda koha kodulehe kategoorias. Oma blogis räägime Visit Estonia veebilehe ning selle sisuhaldussüsteemi uuendamise näitel, mida tähendab olemasolevast lahendusest uue versiooni loomine ning kuidas lahendada võimalikke väljakutseid. Projekti eesmärgiks oli luua uus kasutajasõbralik ja organisatsiooni ootusi juhtiv keskkond.