Liigu edasi põhisisu juurde

Prototüüpimine on enamat kui paberlennuki voltimine

Prototüübi loomise vajadust ja selle kasutegureid mõistetakse nüüdseks paremini kui kunagi varem. Siiski kipub vahepeal ununema, et kvaliteetse prototüübi loomiseks on vaja teha põhjalikku eeltööd. See tähendab erinevate meetodite abil sisendi kogumist, et prototüüp vastaks kõigi osapoolte vajadustele ja eesmärkidele. Neid tegevusi omakorda viiakse ellu erinevate meetodite kaudu, millest räägime järgnevalt lähemalt.

Teenusedisaini roll uue toote turule toomisel SEB mikroinvesteerimise näitel

Algajal investoril võib inforohkus ja valikute paljusus silme eest kirjuks võtta, eriti kuna eksimuste hind on kõrge. Ometigi ei tohiks keerukate üksikasjade mitte mõistmise tõttu jääda kasutamata võimalus investeerida enda tulevikku.  Järgnevas projektiloos räägime lähemalt, kuidas me SEB Panga UX disainerite tiimiga disainisime uue investeerimistoote, mis võimaldab lihtsalt ja mugavalt investeerida maailmaturu ETFidesse ehk börsil kaubeldavatesse fondidesse. 

Ideest toimiva lahenduseni: prototüüpimise olulisus arendusprojektides

Prototüüpimine on muutunud tänapäeva tarkvaraarenduses hädavajalikuks töövahendiks. See on tõhus meetod, mille abil saab lahendusideid visualiseerida ja testida enne tegelikku arendamist. Käesolevas loos uurime lähemalt, kuidas kasutajaliidese prototüüpimine aitab vähendada arenduskulusid, tõhustada meeskonnatööd ning kuidas see aitab meid algsest ideest toimiva lahenduseni.

Kuidas prototüübid täiendavad analüüsi? 1. osa

Vestlesime Trinidad Wisemani teenusedisaini valdkonna tiimijuhtidega prototüüpimise teemal. Saa teada, kuidas prototüübi abil projekti kulusid kokku hoida ning mismoodi prototüüp saab aidata analüütikut ja kogu projektimeeskonda nende töös. Anname ka ülevaate erinevatest prototüüpidest koos eeliste ja puudustega.