Liigu edasi põhisisu juurde

SK ID Solutions digitaalse e-teeninduse arendus

Koostöös SK-ga asusime looma e-teeninduse keskkonda, mis võimaldab klientidel luua uusi ja hallata olemasolevaid tellimusi. Kuna turvalisusteenustel on palju nõudeid ja ainult tellimuse esitamisest reeglina ei piisa, seadsime eesmärgiks ka SK majasiseste spetsialistide igapäevategevuste optimiseerimise. Loe SK e-teeninduse portaali projektilugu.

Organisatsiooni arendamine digipöörete õnnestumiseks – vajalike võimekuste perspektiiv

Tunned oma ärivaldkonda hästi, kuid IT arendustest tead vähem? Meie uus blogi aitab sul mõista, milline organisatsiooni struktuur aitab edukalt IT arendustteostada. Trinidad Wisemani analüüsi ja teenusedisaini tiimijuht Kaarel Koosapoeg jagab oma teadmisi ja praktilisi näpunäiteid. Loe lähemalt ja avasta, kuidas viia oma IT projektid järgmisele tasemele.

Kuidas jõuame ideest koodini ehk pilguheit projektijuhtimise metoodikasse

Helikopterist vaadelduna on tarkvaraarendusprojekt esmasest ideest kuni lõplikult tarnitava tooteni protsess, mis hõlmab endas mitmete erinevate rollide koostööd. Mainimist väärt on fakt, et tarkvaraarendus kui koodi kirjutamine arendajate poolt, on reeglina ainult üks osa terviklahenduseni jõudmisest. Käesolevas artiklis jagan lihtsa näite baasil kogemusi ja mõtteid tarkvaraarenduse protsessist, millega soovitan arvestada uute ideede elluviimisel.

Jira Product Discovery – ideed tooteks

2023. aasta suvel lasi Atlassian välja uue töövahendi Jira Product Discovery. Tootetiimidele suunatud tarkvara loob Atlassiani tooteperes tervikliku lähenemise tarkvaraarenduse elutsüklile. Nüüd saavad tootejuhtid vahetut koostööd teha nii äripoolega, aga ka arendus- ja kasutajatoe tiimidega. Vaatame lähemalt, kuidas ideid prioritiseerida, hinnata, esitleda ja Jira Software piletitega siduda.