Liigu edasi põhisisu juurde

Teenusedisain (Service Design), mõõdikud, äriarendus, tootearendus ja tootejuhtimine (product creation and management processes), kasutajate baasi kasvatamine (Growth Hacking), müük, turundus

Kuidas asjakohane andmepõhine aruandlus ettevõtjate elu lihtsustab?

Riigi ja ettevõtjate vaheline digitaalne suhtlus ei ole kõikides valdkondades veel ühishingamist saavutanud ning ettevõtjate jaoks võib riigile aruannete esitamine olla keerukas ja aeganõudev protsess. Käesolevas blogis arutleme, kuidas saaks vähendada ettevõtjate halduskoormust, parendada andmete kvaliteeti ning optimeerida andmekogumise protsesse, et muuta aruandlus riigile tõhusamaks ja mõjusamaks.

Millal kaasata projekti teenusedisainer?

Anname nõu, millistel juhtudel peaks projekti kaasama teenusedisaineri ning millist kasu võib tuua teenusedisaini rakendamine. Saa teada, millised on teenusedisaini puudumise sümptomid äris, millised kontrollküsimused, aitavad sul selgusele jõuda, kas võiksid kaaluda teenusedisaineri kaasamist oma projekti ja palju muud kasulikku.

Kas sinu äriprotsessid loovad väärtust või toimub raiskamine?

Ka väikesed muudatused aitavad kaasa väärtuse loomisele ja raiskamise vähendamisele. Väljakutseks on aga parenduskohtade ülesleidmine ja äriprotsesside ümberdisainimine. Seekord tutvustame ärianalüüsi projekti etappe ning arutleme, milles seisneb äriprotsessides toimuv väärtusloome ja raiskamine ning kuidas seda hinnata.