Liigu edasi põhisisu juurde

Teenusedisain (Service Design), mõõdikud, äriarendus, tootearendus ja tootejuhtimine (product creation and management processes), kasutajate baasi kasvatamine (Growth Hacking), müük, turundus

Millal kaasata projekti teenusedisainer?

Anname nõu, millistel juhtudel peaks projekti kaasama teenusedisaineri ning millist kasu võib tuua teenusedisaini rakendamine. Saa teada, millised on teenusedisaini puudumise sümptomid äris, millised kontrollküsimused, aitavad sul selgusele jõuda, kas võiksid kaaluda teenusedisaineri kaasamist oma projekti ja palju muud kasulikku.

Tõenduspõhine otsustamine – kuidas alustada BI-ga?

Tõenduspõhise otsustamisega (Data Driven decision making) alustamine tundub paljudele ettevõtetele ületamatu väljakutse. Valdkonda uurima hakates jõutakse kiiresti märksõnadeni suurandmed, modelleerimine ja tehisintellekt. Teemasse lisandub sageli ka vajadus andmejärve järele. Olenevalt ettevõttest hinnatakse pingutust ja investeeringut sellega tegelemiseks suureks ning peetakse ebavajalikuks.