Liigu edasi põhisisu juurde

Teenusplaan ehk kuidas visualiseerida protsesse parema kliendikogemuse tagamiseks

Klienditeekonnast kui disainimeetodist on ilmselt paljud kuulnud, kuid teenusplaan võib nii mõnegi veel teadmatusest õlgu kehitama panna. Klienditeekonna võib disainida nii heaks kui vaja, kuid kui organisatsioon ei suuda toimida teenuse pakkumisel kui õlitatud kaadervärk, siis ei saa suurepärasest kliendikogemusest pikalt rääkida. Teenusplaani kaardistamine aitab teenuse kasutamise ja pakkumise üheks tervikuks siduda, olles ühtlasi üks peamisi tööriistu teenusedisainis.

Kuidas luua kontaktivabasid teenuseid?

Viimastel kuudel räägitakse üha enam kontaktivabadest teenustest. Ettevõtetel, kelle teenus on alati olnud kontaktivaba, läheb tänases turusituatsioonis kindlasti paremini. Neil, kes on siiani pakkunud ainult letiteenust, on olukord keeruline. Loe meie blogist, kuidas luua kontaktivabasid teenuseid.